Практичні Семінари від газети
«Все про бухгалтерський облік»

Семінар-практикум

23 Травня   |   м. Кропивницький

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ ТА ПЕРЕВІРКИ ЗА РЕЦЕПТОМ 2017 РОКУ

Реєстрація: "09:30" - "10:00". Початок о "10:00" (тривалість "03:00" год.).
Адреса: вул. Велика Перспективна, б.41, 4 пов., кім. 426 (актова зала Міської ради).

Залишилося 76 місць

Зареєструватися

Залишилося 76 місць

Зареєструватися →

Адреса: вул. Велика Перспективна, б.41, 4 пов., кім. 426 (актова зала Міської ради).

Програма семінару

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ ТА ПЕРЕВІРКИ ЗА РЕЦЕПТОМ 2017 РОКУ

23 Травня   |   м. Кропивницький

Залишилося 76 місць

Мар`яна Кавин САР, СІРА, АССА DipIFR, IFA-внутрішній аудит . Досвід роботи у сфері податкового консультування, внутрішнього аудиту, ведення практичної бухгалтерії з 1998 року. Власник проекту “МК: Податковий блог – з любов’ю до бухгалтерів” www.kavynm.com

Христина Зазуля САР, IFA-внутрішній аудит, стратегічний менеджмент, фінансовий менеджмент, фінансовий облік, МСФЗ. Практикуючий бухгалтер. Досвід роботи за фахом з 1995 року. Спеціалізація: податки. Партнер проекту МК: Податковий блог – з любов’ю до бухгалтерів.

І-ша частина. Мар’яна Кавин (регламент 1 год.15 хв.).
1. Зарплата та кадри для бухгалтера:
- компенсація при звільненні. Порядок обчислення. Наслідки несвоєчасної виплати. Можливі варіанти виплати та наслідки. Відповідальність;
- додаткова відпустка на дітей – особливості та нюанси розрахунку. Графік відпусток;
- застосування коефіцієнту підвищення середньоденної зарплати та випадки, коли це слід робити. Можливі наслідки у разі незастосування;
- доплата до мінімальної зарплати та доплата ЄСВ – нові роз’яснення Мінсоцполітики;
- стажування та практика – не завжди надійне «прикриття»;
- що найчастіше порушують роботодавці та як підготуватися до перевірки Держпраці.
2. Податок на прибуток:
- первинні документи та регістри обліку: форма та зміст; превалювання суті над формою; межа суттєвості;
- мінімальний пакет документів, про який слід подбати кожному платнику податку на прибуток.
3. Податок з доходів фізичних осіб та військовий збір:
- приватний підприємець здає в оренду приміщення . Компенсація комунальних витрат: можливі варіанти та неочевидні податкові ризики;
- заборгованість фізичної особи стає безнадійною. Позика видана та неповернута в строк. Можливі випадки та податкові наслідки;
- 1ДФ – чи передбачені штрафні санкції за невідображення виплати ФОП-ам. Випадки виплати підприємцями винагороди іншим підприємцям.
4. Спрощена система оподаткування: про що слід подбати платнику єдиного податку для зменшення податкових ризиків.
5. Касова дисципліна на підприємстві – типові порушення, обмін досвідом:
- касова книга – можна в електронному вигляді, але...
- прибуткові та видаткові касові ордери – типові порушення;
- чому варто встановити ліміт каси;
- оформлення готівкових операцій ФОП-ами - особливості;
- готівкові обмеження. Гранична сума розрахунків готівкою – відповідальність за перевищення.
6. Огляд та коментар до листів контролюючих органів по темі: ПДФО, військовий збір, податок на прибуток, спрощена система оподаткування, порушення трудового законодавства.

ІІ-га частина. Зазуля Христина (регламент 1 год.15 хв.).
1. Податок на додану вартість.
Нові вимоги до податкової накладної:
- визначаємо вірно обов’язкові реквізити коди УКТ ЗЕД та ДКПП для номенклатури товарів, робіт, послуг та штрафи за помилки;
- нові строки реєстрації та підходи до накладення штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних;
- блокування реєстрації – як підготуватись до змін;
- кореспонденція спецПДВ рахунків: 315  та 6412.
2. Адміністрування:
- електронний кабінет платника – що потрібно знати аби скористатися сервісом без наслідків;
- нові правила листування з податковою та чого можна очікувати від отриманої відповіді;
- як отримати дані з державних інформаційних реєстрів.
3. Основи електронного документообігу:
- види первинних документів, які можуть оформлятись як в паперовій так і  в електронній формі. Виключення щодо електронного формату;
- вимоги до електронних документів як до первинних документів;
- які операції в бухгалтерії можна оформляти в формі електронних документів;
- договірні передумови застосування електронних документів з контрагентами;
- внутрішній електронний документообіг;
- дата господарської операції, дата  первинного облікового документа та дата відображення в обліку  - це одні й ті ж, чи таки різні за хронологією дати?
4. Огляд та коментар до листів контролюючих органів по темі: податок на додану вартість, місцеві податки, адміністрування, касова дисципліна та РРО.

Відповіді на запитання учасників семінару (30 хв.).


Інформація для учасників
Попередня реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА!  
Вхід на семінар вільний за умови наявності індивідуального реєстраційного номеру учасника!

Телефони для довідок: (067) 215-87-96, (067) 223-07-13.

Зареєструватися